نحوه کفسابی اکثر سنگ ها

نحوه کفسابی اکثر سنگ ها

0 303

اکثر انواع کف های مسکونی و تجاری از جمله بتن، مرمر، ترازو، کاشی و مشمع کف اتاق را می توان پرداخت کرد. فرآیند پرداخت کف با تمیز کردن کامل کف شروع می شود تا همه آلودگی ها، گرد و غبار و لکه ها از بین بروند. هنگامی که کف تمیز شد، یک ترکیب پولیش بر روی سطح اعمال می شود و با استفاده از دستگاه کفسابی کار می شود.

دستگاه براق کننده کف دارای یک پد چرخان است که کف را صاف می کند و درخشندگی را نشان می دهد. میزان سرعت دستگاه و نوع ترکیب مورد استفاده تعیین کننده سطح درخشندگی است. یک ماشین با سرعت بالا و یک ترکیب سخت یک روکش براق بالا ایجاد می کند، در حالی که یک ماشین با سرعت پایین و یک ترکیب نرم تر سطح براق کمتری ایجاد می کند.

فرآیند پرداخت کف بسته به اندازه و وضعیت کف می تواند چندین ساعت طول بکشد. هنگامی که کف صیقلی شد، برای محافظت از پوشش، باید آب بندی شود. سیلر را می توان با موپ یا غلتک اعمال کرد و قبل از اینکه تردد روی زمین مجاز باشد باید اجازه داد کاملا خشک شود.

پولیش کف یک راه عالی برای بازگرداندن درخشش به یک کف کسل کننده است و همچنین می تواند به محافظت از کف در برابر سایش و پارگی کمک کند. تمیز کردن و نگهداری کف های صیقلی آسان است و می توانند به ایجاد ظاهری حرفه ای در هر محیطی کمک کنند.

پولیش کف به فرآیند براق کردن کف با صاف کردن آن با دستگاه مخصوص گفته می شود. کفپوش را می توان بر روی انواع کف از جمله چوب، لمینت، وینیل و کاشی استفاده کرد. پولیش کف یک راه عالی برای زیبا جلوه دادن کف و محافظت از آن در برابر سایش و پارگی است.

هنگام سنگ سابی باید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا، حتماً قبل از شروع کار، کف را جاروبرقی بکشید. این کار به از بین بردن هرگونه کثیفی یا زباله ای که می تواند کف را در طول فرآیند پولیش خراش دهد، کمک می کند. دوم اینکه حتماً از نوع صیقل دهنده مناسب برای نوع کف استفاده کنید. استفاده از نوع نادرست پولیش می تواند به کف زمین آسیب برساند یا درخشندگی خوب را دشوار کند.

پولیش کف یک راه عالی برای زیباتر جلوه دادن کف است. پولیش کف نیز می تواند به محافظت از آن در برابر سایش و پارگی کمک کند. هنگام پولیش کف، حتما ابتدا کف را جاروبرقی بکشید و از نوع صحیح پولیش برای کف استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید