Skip to main content
mahsina

mahsina

About mahsina

اگر خرید اپل ایدی ارزان دارید، می‌توانید از Apple Pay برای خرید ایمن در فروشگاه‌ها، برنامه‌ها و در وب استفاده کنید. Apple Pay یک روش امن و راحت برای پرداخت هزینه خرید شما است.

همانطور که می بینید دلایل زیادی برای خرید اپل آیدی وجود دارد. با Apple ID، می توانید به تعدادی از ویژگی ها و خدماتی دسترسی داشته باشید که در غیر این صورت نمی توانستید داشته باشید. بنابراین اگر صاحب دستگاه اپل هستید، حتما اپل آیدی بخرید.

وقتی خرید apple id انجام می دهید، از مزایای زیادی برخوردار می‌شوید. اول از همه، شما به اپ استور اپل دسترسی دارید. این بدان معنی است که شما می توانید هر یک از برنامه های موجود در آنجا را دانلود و استفاده کنید. در مرحله دوم، شما به سرویس iCloud اپل دسترسی دارید. این به شما امکان می دهد داده ها و فایل های خود را در سرورهای اپل ذخیره کنید و از هر دستگاهی که اتصال اینترنت دارد به آنها دسترسی داشته باشید. ثالثاً، شما به پشتیبانی مشتری اپل دسترسی دارید. اگر در رابطه با اپل ایدی خود سوال یا مشکلی دارید، می توانید با تیم پشتیبانی مشتری اپل تماس بگیرید و آنها به شما کمک خواهند کرد. در نهایت، وقتی اپل آیدی می‌خرید، تعدادی مزایای دیگر را نیز خریداری می‌کنید. این موارد شامل دسترسی به فروشگاه iTunes، Apple News و Apple Music است. اگر می خواهید از Apple ID خود بیشترین بهره را ببرید، باید آن را خریداری کنید.

Job Openings