دبی که به لوکس و مجلل معروف است، در سال های اخیر به یکی از برترین
مقاصد تور تبدیل شده است. تور دبی اقساطی
به شما امکان می دهد بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه را تجربه کنید و در برخی از مجلل ترین مراکز خرید جهان خرید کنید. همچنین می‌توانید به یک سافاری در صحرا بروید، از جزیره دست‌ساز نخل جمیرا دیدن کنید و در فعالیت‌های ماجراجویی مانند چتربازی و اسکی سرپوشیده شرکت کنید.

در نهایت، تور ما را به آنتالیا می برد، شهری ساحلی در ترکیه که به خاطر سواحل زیبا، بازارهای شلوغ، و خرابه های باستانی شهرت دارد. تور آنتالیا قسطی
به شما این امکان را می دهد که خط ساحلی خیره کننده مدیترانه را کشف کنید، از خرابه های چشمگیر شهر باستانی Perge دیدن کنید و غذاهای خوشمزه ترکی را بنوشید. این شهر همچنین انواع فعالیت های فضای باز مانند غواصی، تورهای قایق، و پیاده روی را ارائه می دهد.

در پایان، تورهایی مانند چین، تایلند، روسیه، هند، دبی و آنتالیا ترکیبی عالی از فرهنگ، تاریخ، ماجراجویی و تجمل را ارائه می‌دهند. این تورها راهی بدون دردسر برای کاوش در جهان و ایجاد خاطرات فراموش نشدنی ارائه می کنند. بنابراین دفعه بعد که برای تعطیلات برنامه ریزی می کنید، یک تور به یکی از این مقاصد باورنکردنی داشته باشید. این تورها با وجود چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن، مطمئناً شما را بیشتر میل خواهند کرد. تور مبارک!

Decks

mahsa hasn't published any decks.

Speaker Deck Pro: Add privacy options and schedule the publishing of your decks Upgrade